keskiviikko 13. elokuuta 2008

Jääkaapin suosikit

Arvuutella voi itse kukin mikä vaihto ehto on tänään se oikea:
a) mulla on liikaa aikaa..
b) oon ollu tänään jo TOSI tehokas ja nyt on aikaa
c) mua huvita ei mikkään...
d) tää on "kippeenä"

Olipa syy joku noista tai ei tuonne päinkään oon utelias.
Jotta kukaan saa musta selkoo näytän mallia. Siis kerro kuvin jääkaappisi kolme tämän hetken suosikkiasi blogissasi perustelujen kera. Jollet ole blogillinen (tai et taho kuvailla/linkitellä) kerro kommentteihin.
Tässä omat suosikkini:


Valkosipulinkynnet paprika-chili marinaadissa. Nam!!!
Syntisen ihania esim. leivän päällä-parhaita ihan livenä...

SantaMariaan grillausöljy Garlic. Valkosipuli "pääaineena".
Maustaa tofunkin alta-aika yksikön!


Uusin ihastukseni on kreikkalainen jogurtti, täräys mustikoita... Jamia!!!

Kerro omat suosikkisi blogissasi ja vinkkaa niin tulen löytämään uusia suosikkeja itselleni.
Blogiton; Olisin otettu jos kommentteihin kerrot omasi

Ja nyt jään odottamaan löytääkö kukaan tietään tänne ;)

2 kommenttia:

Oranssi kirjoitti...

Tää ei vaan viittis ite blogata ruokajuttuja, mutta kävis lukemassa täällä ja tahtois vastailla kommentissa.

Mulla on uusi ihastus leivälle. Lahden leipälevite. Kevyempää kuin Oivariini, ja margariini on musta pahaa. Nam.

Mun herkuttelujugurtti on saman valmistajan samantapainen ämpäri, mutta vaan se Turkkilainen. Marjoja, hedelmiä tai marjasoppaa. Söisin vaikka pelkälteenkin. Herkkuhetkiin. Voitaa jäätelönkin.

Mausterintamalla mieluisin on väkevä chili-valkosipulimaustemömmö Sambal Oelek. Käytettävä säästeliäästi jos muutkin syö kuin itte. Tuhtia.

ammax kirjoitti...

RouvaOranssi: Jepulis! Se tekis niin ja tämä ois onnellinen ;)
Mietinkin kumpaa jogurttia otan, ens kerralla sit Turkkilaista!
Sambalia taitaa ollakin kaapissa,en vaan oo vielä maistanu-nyt sitten meen kaappia kaivaan...

Light Orchid